Bugün 1. Ay aşımızı olduk normalde doğum esnasında yapılan hepatit aşısının 2. Dozu ama aşı olduğumuz saatten bu yana aralıksız ağladı ve asla uyumadı hem bedenen hem ruhen çöktüm resmen 🥹 genelde 2. Ay aşıları zordur niye böyle olduk bilemedim 🤦🏼♀️