Benim oğlum 19 aylık. 17. Ayindan bu yana tüm alfabedeki harfleri İngilizce harflerde dahil öğrendi. Tüm renkleri ara renklerde dahil biliyor. Sayıları 10a kadar sayıp tanıyor. Geometrik şekilleri falan biliyor hep. Kelime hazinesi çok çok geniş diyebilirim. 2-3 lu kelimelerle cümle kuruyor. Tüm meyve, sebze, balık, hayvan, gezegenleri biliyor. Bize gittiği oyun grubuda dahil bir çok insan üstün zekalı olabilir çocuğunuz psikiyatri görmeli dedi. Psikiyatride gelişiminin ayina göre çok iyi olup daha iyi sonuçlanması için en az 2.5 yaşina kadar beklenmesi gerektiğini söyledi. Bu arada eşim özel eğitimci o oğlumuzun üstün değil ama parlak zeka olduğunu düşünüyor. Ve bana hep dediği şey üstün zeka iyi bir şey değil üstün zekanın yanında bir çok sıkıntıninda yaşanabileceğini söylüyor. 🌸