Ömrümden ömür gitti… bebeğim bir yaşında elinde cam biberonuyla gezerken ayağı takıldı ve düştü. Elinin üstüne düştü elindede cam biberonu. Yerler kan oldu, kaldırdım ve elleri hep kanlıydı. Hastaneye gidene kadar damarı kesildi sandım çok şükür ki elinin kenarı kesilmiş, verilmiş sadakamız varmış diyorum. İki tane minik dikiş attılar, ağrı kesici şurup + antibiyotik şurup + antibiyotik krem. Öteki elindede 3 tane kesik var ama bir müdahalede bulunmadılar.
Normalde hiç vermem biberon kendiside doğdu doğalı en fazla 10 kez kullanmıştır. Geçenlerde antibiyotik kullanmak zorunda kaldığım için çıkardım hazır mama vermek için, bi türlü kaldırmak nasip olmadı. Bugün de görünce, ki hiç huyu değildir istemez sevmez, tutturdu ağladı istiyorum diye biberonu. Verdim ve dikkat etmedim benim salak kafam işte, bi an dalgınlık..
Ağrı kesici vs veriyorum ama çok acır mı acaba? İz kalır mı çok? Ne kadar sürede iyileşir dikişleri?
Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın.. küçük büyük kazalar her türlü canımızı yakıyor..