feyzanuur hayır olur mu boşuna . Küçük bebekler daha dayanaksız oluyor haliyle. Bir kaç kişiden duymuştum kalıcı hasar veriyormuş beyinde . Tabi aşılara da güven kalmadı orası da ayrı.. ama risk alamadım ben açıkçası. Çok da pahalı. Durumu olmayan nasıl yaptırsın