Sumshn geçen sene yazın hiç unutmuyorum oğlum 2 buçuk yaşındaydı, bi gün öğlen uykusundan uyandı, büyükneneye (eşimin ananesi) gidelim dedi, tamam annecim giyinelim gidelim dedim, nasıl ağlıyor ama görmeniz lazım, annecim hazırlanalim diyorum büyükneneye gidelim diyo, tamam oğlum giyinelim de hadi gidelim diyorum hayır buyukneneye gidelim diyor 😬 tam yarım saat ağladı kendini ordan oraya ata ata yerlere vura vura, en sonunda hiç birsey olmamış gibi yerden kalktı hadi çişimi yapalım giyinelim parka gidelim dedi kalktık hazırlandık ve gittik 🥲😅 hic unutmıycam bu anı hiç 😅