LinaElzem nimetbatu olabilir ben düşükten 2.5 ay sonra 3. Adetimde gebe kalmıştım. İnşAllah sizde de gebelik vardır.
nimetbatu momofmychildren ablam için yazdım da buraya cevap gelirse bakalım bi olabilirmi diye olmassa bi test yapıcaz yada kan vericez