Bence erken değil belirti verdiyse. Bizde de belirti var diye(15 aylık) bugün ilk kez kakayı tuvalete yaptı. Ama ben bez falan çıkarmadım daha tabi. Bide şuan hava çok soğuk. Bence az ısınmalı idrar yolu enfeksiyonu olmasın tutup sonra. Yazın halıları kaldırcam bende tamamen suya sok çıkar en kötü. Şuan çok zor bunlar o yüzden bekliyorum bende