Kbrmlk Arkadaşlar normal doğum yapıp (epiduralsiz) benim gibi bel ağrısı çeken var mi? Doğumda en çok belim ağrımıştı hala yorulduğumda doğumdakine yakın bir ağrıyla belim ağrıyor.
Elifnazinannesi Kbrmlk bende aynı şeyden şikayetçiyim durup durup ince bi şancı giriyor canımdan can gidiyor çok cani m sıkılıyor napcam bilmiyorum
AselZeynepli Kbrmlk ben de ayni sekilde normal dogum yaptim ve o gunde dahil bel agrim gecmek bilmedi