Bebekanneesi Bir sene nasıl geçti sizler için benim için hem hızlı hem çok yavaş ve çok çok zorluydu ilk bebek oluşumu bilmiyorum 😊
annesinintatlisi Benimki martta olacak daha bir buçuk ayımız var neredeyse ama ben de zorlanmaya başladım şimdi özellikle hareketlenmeye başladığı için 😊 sürekli peşinden koşturuyor yalnız bırakmaya gelmiyor emekledigi için her yere gidebiliyor 🥲