Deletedmom_220 Eşim haberler de görmüş. Hava kriterleri şuan ciddiymiş. Bugün de Ankara havasının bir tuhaf koktuğunu iddaa ederek camları kapattı. evi havalandırma dedi
likeli Deletedmom_220 Karbonmonoksit patlaması var bu günlerde. Hava kirliliği çok yüksek düzeylerde. Büyük şehirlerin hepsinde benzer problem var marmarada daha yoğun. Zorunda olmadıkça dışarı çıkmayın evi de çok fazla havalandırmayın. Uçakla zehir atıyolar gibi bir takım saçma iddialar dönüyor onları da dikkate almayın.
Snp57asel Deletedmom_220 öyleymiş yaa internette gördüm istanbulda veya Ankarada yaşamıyorum ama doğal sisle diğer havaya sıkılan gazı kiyaslamislar çok fark var o yüzden dikkatli olun bide mümkün olmadıkça dışarı çıkmayın maskesiz çıkmayın birilerinin Bi amacı var insanligimiza dair o fırsatı vermeyelim onlarin eline
lceLady Deletedmom_220 Evet öyle Evde iyiyim disari cikip geliyorum hemen bogazim yaniyor grip septomlari yasiyorum Bogazim yaniyor hapşırma oksuruk oluyor Yer İstanbul 1,5 ay oldu gecmedi ve ses kısıklığı duzelmedi Dr verdigi ilaclarda ise yaramadi
Deletedmom_220 lceLady ankara da da öyleymiş Dr mümkün olduğunca dısarı çıkma dedi. Gaz maskesi bakıyorum yakın zaman da bir şeyler olacak. Allah’ım bizi korusun İstanbul da bir miktar deniz suyunda çekilme de olmul
lceLady Deletedmom_220 Evet bir cok yerde deniz cekilmesi var lakin bir kac deprem uzmanini dinledim . Depremle alakasi yok dendi korkulcak bir durum yok normalmis.. Gaz maskelerine bende baktim ama aşırı pahalli En uygunlarin 2bin 3 binden basliyor