Yigityigit Birinci test herşey normal ama 5 gün topuk kanında 6.5cikti şehir Hastanesi’ne sevk edildik bende bebegimde kan verdik acaba böyle birşey yaşayıp normal çıkan oldumu
Elifasel__ farelikoyunkavalcisi Yigityigit bizim hastanede ilk topuk kanı 1.7 çıkmıştı sağlık ocağında alınan 2.2 çıkmıştı 3.topuk kanının sonucunu beklemedik çocuk metabolizmaya gidip kan verdik normal geldi 3. Topuk kanı sonucuda yetersiz numune diyip 4 ü istediler ama metabolizma doktoru gerek yok diyince vermedik
Elifasel__ Yigityigit şehir hastanesinde verdiğin kanın sonucunu aynı gün alıyorsunuz aslında önemli kısmı aynı gün çıkar geri kalanı sonuclar genetik için geç çıkıyor
Yigityigit Elifasel__ aslında ikinci testte doğum yaptığım hastanede alındı kistik fibrozis degeride yetersiz veri diye yenilendi ama bir sıkıntı taşımıyor denildi acaba ikinci alınan topuk kanında bir hatamı var diyede teşelli arıyorum. Sizin adınıza çok sevindim umarım bizim içinde aynısı olur
Elifasel__ Yigityigit inşallah temiz çıkar ya bizde öyleydi hem kistik fibrosiz hem fenilanil değeri sıkıntılıydı biz ikisi içinde topuk kanını beklemedik sürekli yetersiz numune eksik vs falan dedikleri için direkt çocuk metabolizma ve çocuk göğse gidip test yaptık aynı gün çıkıyor orda
Yigityigit Elifasel__ ya galiba aynı şeyi yaşıyoruz inşallah bizimkide temiz çıkar. Diğer test için ebeyi aradım hastanedeyien göğüse gideyim diye gerek yok o numune geçersiz çıkmış bir sıkıntı yoktur dedi anlamadim
Elifasel__ Yigityigit inşallah temiz çıkar ya bi arkadaşımın başına geldi bu olay bu hastalığında seviyeleri varmış çocuk kontrol altında
Yigityigit Elifasel__ galiba bı ilacı varmış onla kontrol altında tutulursa diyet yapılmadan sadece o hap kullanılıyormuş umarım lazım olmazda