Ne yaparsan yapayım asla geceye erken girmiyo çok geç uyuyo. Ne yaptıysam olmadı. Uykusunu sıkıştırıyorum yok yine erken uyumuyo inatlaşıyo benimle. Sizin bebeklerinizin düzeni nasıl kızlar? Geceye kaçta giriyo sabah kaçta uyanıyo. Gündüzleri nasıl kaçta uyuyo 🤷🏻♀️Geceye geç girmesi zararlımı?