saremomm_ 1 haftaya iyice toparlanirsiniz.ancak tavsiyem iyiyim diyip ise guce koyulmayin.birakin etrafinizdaki kisiler yardim etsin.sonra bel agrisi fitik.vs sikayetler goruyioruz burda acisi sonradan cikiyor.yani demem o ki agrilariniz aciniz bitse bile bi sure elinizi biseye atmayin.caniniz kiymetli herseyden once.bebeginizi besleyin kendinize iyi bakin bu surecte baska isiniz yok :) ben 2 sezeryan oldum cok sukur 2 sinde de 5.gunden itibaren iyiydim.bolca su,her firsatta uyumak bunlari yapmaya calisin derim