Bizimkinden de ara ara sarımsı geliyordu çok az kabuklanıyordu etrafı kızarıyordu. Doktor alerjik dedi ama benim içim sonraları rahat etmedi cerraha gösterdim açıklık göremiyorum ama yinede yakacam dedi. Yaktırdık canım hiç korkulacak bişey değil. Uzun bi kibrit gibi bişey var onu göbek deliğinin içinde gezdiriyor. Çocuğun canı bile yanmıyor