feyzanuur [https://mutluresim.com/images/2025/02/03/1Zt49P.png](https://) çok temiz kullanıldı hiçbir kusuru yok yarı fiyatına veriyorum🚗
Balkizlarim feyzanuur @NewMomm1 Bu kadar mı olur postunu gördüm seni etiket ettim almak isterseniz diye 🌹🌹
feyzanuur Balkizlarim ayy ben de gördüm direkt verip yardımcı olmak isterdim ama başka model alcağım için satıyorum malesef☹️
alpmila Balkizlarim bisusbe_ uygun fiyatlı bir şey arıyorum diyen birisi için bunu etiketlemek ne bileyim post sahibi 11 bin demiş kadının zaten paraya ihtiyacı vardır onun alabileceğini sanmıyorum
ilay-mom alpmila aynen öyle cok doğru tam da ben yazacaktım. E bebekte sıfırı baska model 3500 zaten .
Balkizlarim alpmila parayı henüz görmedim linke tıklama yapmadım bı ör yargılı olmasanız mi ? Kadının durumunu biliyorum… Sadece bebek arabası yorumunu gördüm denk düştüğü içinde etiket yaptım sanki alacaksın zorla demişim
alpmila Balkizlarim ön yargılı davrandığımı düşünmüyorum kadın uygun fiyatlı bir şey arıyorum deyince sizin de buraya etiket yaptığınızı görünce söylemek istedim sadece
Balkizlarim alpmila ben 11 bin olacağını tahmin etmedim ve linke tiklamadim gördüm direkt etiket ettim yardımcı olmak adına
NewMomm1 Hepinize teşekkür ederim kızlar💖 iyi niyetli olduğunuzu biliyorum hepinizin lütfen tartışmayın. Ben daha uygun fiyatlı bir şey arayışındayım çünkü sadece bir kaç ay kullanacağım. Kendi arabası ve bisikleti gelene kadar idarelik bir şey arıyorum💖
Balkizlarim NewMomm1 en doğrusu tabi canım ben de 11 bin olduğunu bilsem zaten etiket yapmazdım deli deliyiz herhalde durumu sıkışık olana bunu diyeyim Rica ederim canım ne demek inşallah hakkında hayırlısı olur ve çabucak alırsın Uygun fiyata 🎀💖💖