hilalturkmenel Üşüttü herhalde, burun hırıltısı, zor nefes alma durumu ve balgamı var. Nebülizatör kullanmalı mıyım işe yarar mı ya da bir acile mi götürsem ? Sütü de çok az içiyor, açlığı da var ne yapacağımı bilemedim
mirahmet hilalturkmenel 2 ay 15 günlük aynı şikayetler vardı köye gitmiştik hem soğuk aldı hem de salgın var diye doktora gittiğim gibi yatış verdi bronşit başlangıcı ve salgın dedi sizde ihmal etmeyin çünkü daha çok küçükler
Yarim_Kilo_Kiyma hilalturkmenel Zor nefes alıyorsa fazla emzirmeyin denir. Acile götürün isterseniz mikrop kapmış olabilir. Geçmiş olsun
Sevgi438 hilalturkmenel Burnu tıkalıysa ememez zaten Buhar makinesi yoksa şöyle güzel bir duş aldırın Buhar burnunu açar, sonra da serum fizyolojikle burnunu temizlersiniz Doktor duş aldırırken duş başlığını duvara tutun, sıcak suyu açın o buharı solusun demişti
hilalturkmenel mirahmet bizde köy sayılabilecek bir ilçedeyiz götürmekte fayda var diyorsanız hemen çıkış alayım çünkü 3-4 gün oldu toparlayamadı yavrum
mirahmet hilalturkmenel benim evim sıcak köy daha soğuktu bide salgın var biliyorsunuz E çocuklar geldi sevdi öptü derken ne kadar dikkat etsem de boş 3 gün için hastalandı çocuk emmiyor iştahı gitti resmen ağlayan bebek sadece boş boş bakıyor hep huzursuz arada öksürük başladı hemen geldim eve direk çocuk doktoruna gittim göğüs ve sırtını dinledi bronşit başlangıcı dedi yatış verdi bi kaç saat sonra kan sonuçları çıktı geldi dedi annesi bebeğini kim öpmüş virüs kapmış dedi 3 ayın altında olduğu için biraz sıkıntılı diye 3 gün kaldık hastanede kontrole götürdüğüm de de dedi öksürüğü artmış acile git orda bi iğne ve buhar versinler eğer kötü olursa getir bi 3 gün daha yatış veririz dedi evde buharları şurupları verdim düzenli olarak göğüs kısmına zeytin yağı sürdüm terleyince özellikle çok dikkat ettim sizde öyle yapın derim kesinlikle
mirahmet hilalturkmenel evde serum suyuyla sürekli burnuna sıkıp yüz üstü yapıp sırtına yavaş yavaş vurdum ağız be burundan balgamın geldiğini gördüm sizde yapabilirsiniz iyi geliyor ve sık sık emzirin doyarsa fazlalığı kusarak çıkartır o sırada balgam da çıkar afedersiniz bide Altan çıkartıyorlar zaten
Sevgi438 Sevgi438 Yani bu yaştaki çocuk antibiyotik kullanamaz Sık sık (günde 5-6 kez)burun temizliği yapıp buhar uygulayıp balgamını çıkarmanız lazım
hilalturkmenel mirahmet yorumunuzdan sonra hastaneye geldim, iyi ki gelmişim ciğerlere inmiş yatış verdiler şimdi serum ve buhar veriliyor. Teşekkür ederim açıklamalarınız için çok sağ olun 🙏🏻