Bebeğim 7bucuk aylık , kaşıkla verdiğim herşeyi mama sandalyesinde kabul etmiyor , ağzında bekletiyor, ya da akıtıyor ? Yatırarak ( biraz eğilimli ) deniyorum yine ağzında bekletiyor, n’apıcaamm???!!🤢 son 1 haftadır böyle 🤕 dışarı cıkarsam yemek yedıremem, ya da bi yere gitsem başından gecen olup çözümü nasıl buldunuz lütfen yardıııl ediin🤕🤧