İyi akşamlar kızlar bebeğim 8 aylik 2 gündür ne ek gida nede mama içmiyor 2 gundur gece gunduz uykularımız karıştı hep sabah öksürük ile uyandi 37.8 atesi vardı yarım ölçek calpol verdim sabah hemen çocuk doktoruna götürdüm şuan izin kullanıp memlekete geldik acaba hava değişimimi oldu bilemiyorum doktor ciğerlerini dinledi baktı boğazı felan İyi dedi atesi çıkarsa yarım ölçek calpol ver dedi yemiyor kızım ne yapacağımı şaşırdım önceden iştahı vardı