Önce anne baba olarak bizde başladı şimdi bebekte. Acemi anneyim ,günlerdir uykusuzum. Ilk gittigim hastane atesi yok dedi temassız ile ölçüp, influenza da değil dedi gönderdi ateşler içindeki 1 yaşında yavrumu. Başka hastaneye gittik test yaptilar influenza çıktı. Özel bi ilacı varmış ona başladık. Ateşi hiçbir şey düşürmüyor resmen, duşlar ,soğuk uygulamalar, parol…
Ben araştırdım ama her yerde farkli yazıyor. Bebeğim 10 kilo ve 1 yas. 1 ölçek ( 5ml) parol veriyorum. Parol günde kaç kez verilebilir?
Henüz 1 doz enfluvir aldı ,kaç dozdan sonra ateş düşer?
Daha böyle kac gün parol verilebilir?
Ne yaparsam yapayım ilaç içermek öyle zor ki. Şıringa ile fln da veriyorum ,ağzında tutuyor agliyor yutmak istemiyor ,geri tükürüyor, zorlayinca sarı sarı kusuyor…. nasil iciricem ben bu ilaçları bi başıma.
Allahim ne olur deneyimli anneler ,hastalığı atlatanlar bildiklerini paylaşsın. Gerçekten çok yıprandık, yorulduk….