Merhabalar,
Bebeğim 10 haftalık. Her emzirme sonrası 15 dakika dik tutup yürüyorum, gazını çıkarsa bile 15 dakikayı tamamlıyorum. Bilmiyorum doğru mu yapıyorum?
Sizin emzirme-gaz döngünüz nasıl?
Emzirdikten sonra direk yatırmak için kaçıncı ayı beklemeliyim?