Doktorlar kademeli biraktirmyi öneriyor. Ben bir gün emzirmedim ertesi gün sağdım sonra iki gün sonra sağdım bir daha gerek kalmadı. Sizde çok rahatsız olduğunuzda sağın. Zaten belli süre memelerde hassasiyet oluyor ama sagmadan asla dayanamazdim o agriya