betus52 oğlum 4,5 aylıkken oldu. Influenza yüksek pozitif geldi. İlaç başladılar
Burnunu sf ile yıkama, yine sf ile nebülizatör ile buhar verdik. Bir de ben sırtını yağladım 😅
Bu şekilde 3 günde ateşsiz, hali yerinde hale geldi ama öksürük devam etti 1 hafta daha…
Geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun