Arkadaşlar merhaba. Kızım 11 aylık oldu ama hala diş çıkarmayı bırak en ufak bir belirti bile yok. Dişi olmadığı içinde sadece püre çorba tarzı şeyler tek yedirebiliyorum. Bu durumda ne yapabilirim? Nasıl davranmam gerekiyor? Neye dikkat etmem gerekiyor?