Bebeğim 4 buçuk aylık. Normalde günde 3 4 kez sarı veya turuncu çok kaka yapan bir bebekti. 4 5 gündür bişey oldu. Çok ıkınıyor, poposunda da çatlak oluşmuş hatta. Zorla zorla kaka yapıyor bi açıyorum. Çok çok açık renk yeşile kayan bi renkte su gibi bişey. Probiyotik kullanıyoruz. Ikındığımız için doktorumuz tribudat verdi onu da kullanıyoruz. Demir ilacımız welcare kids. 20 gündür kullanıyoruz. Doktorumuz kabız yapmaz demişti. 20 gün sonra bunu yapmış olabilir mi? Çok açık renk kaka neden olur?