Merhaba anneler cok uzgunum calisma arkadasimla birlikte hamile oldugmuzu ogrendik o 2 yil bebek sehibi olmayi bekledi gecen gun nasilsin canim bebisin nasil dedim hayat nasil gidiyor dedim ikimizde hayat telasesine dusmusuz bi halini hatribi sorayim dedim.. aldigim cevap artik hic birsey yolunda degil bebegimi kaybettim 58 gun oldu konusmak istemiyorum yuregimi sizlatti anksiyete atagi geciriyorum surekli panik haldeyim uyuyamiyorum surekli kotu dusuncelerdeyim o kizin yasadigi travmayi dusunup fenalasiyorum.nasil basedebilirim sanirim haplarimin dozajini arttirmam gerekecek 😭