Hiç boşu boşuna canını sıkıp endişelenme doğumdan hemen sonra doğduğu kilonun altına düşüyo zaten benim de aynı şekilde belli bi kilonun üstüne çıkana kadar kaç kere doktor kontrolüne gittik hatta eve gelen çok bilmişler sütün mü yetmiyo doymuyo mu gibi gereksiz gereksiz konuştular canımı falan sıktılar zaten lohusaydım zamanla emzirdikçe devamı da geliyo kilo da alıyo kulaklarını kapa bol bol emzir