Dedektifgadget bende şuan düşünmüyor değilim😅 dört dişim kırıldı hamilelikte ancak doktora gitmeye başladım, daha yeni iki çok kırık olan diş çekildi, 10 gün sonra diğer ikisi dolgu olacak, sonra çekilen lerin yerine köprü yapılacak. Ağrı ve şişlik cabası zaten🥲 ama ben implanttan korkuyorum çünkü çeneye Vida yerleştiriyor ve alışması için bünyenin 3 ay bekliyorlar. Bu yüzden köprü yaptıracağım. Biran önce normal yemek yemek istiyorum. Diş çekimi bir buçuk saat sürdü birde dudağım yarıldı🥲 cerrahi işlem yapıldı dişler çıkmadığı için damak kesildi dikişte attıramadım korkudan🥺 şimdilik çekiyorum acısını Allah’tan dişlerin olduğu zamanki kadar ağrı yok.