ysmnrsz kızım da emekleme yok geri geri kendini ittiriyor 8. Aya doğru ama kalkmaya çalışmıştı şimdi dizlerinin üzerinde duruyor eli ile zamanla oluyor bende 7 8 ayda çok bekledim olur diye ama her bebek farklıymış. Ve evet kucakta durması beni de yoruyordu kollarım ağrıyordu gece herkes yürüteç al felan dedi ama bir şekilde geçti size tavsiyem hava iyi oldukça bebek arabasına alın dışarı çılın ancak öyle çözüm buldum ben evde oyuncakla bile oynamıyordu