momas Anneler selam. Oğlum 5.5 ayı geçti doktor ay sonu başlat demişti. Yoğurtla başladım ilk gün çok güzel yedi ama sabaha kadar kustu. Neyse ara verdim falan tekrar başladım bu sefer öğürmeye başladı. Yoğurttandır dedim ama sıra patatese geldi gene yemedi havucu denedim yemiyor sadece ağlıyor. Tecrübeli olanlar yardım etsin nolur ne yapmalıyım ara mı vereyim? Ara vermekte istemiyorum ama çok ağlıyor zorlarsam daha kötü olur ondan da korkuyorum. Çok heves etmiştim güzel güzel yer diye ama zar zor 1-2 kere yutuyor o da kavga dövüş.
momofmychildren momas demekki bebeğniz hazır değil benim kızım da 2 gün önce 6 aylık oldu ağzına bile almak istemiyor doktor zorlama zamanla tekrar dene dedi bu sefer ek gıda reddi olur zorlama sakın dedi
senbibaksana1 momas ben bebegimi hipp kasik mamasiyla baslattim icine keciboynuzu ozu koyabilirsiniz tatli seyleri sever belki kabul eder ayrica mamayi begenirse ufak ufak elma kayisi hangi elmayi denerseniz ekleywbilirsiniz sonradan sadece meyve yada sebzwye gecebilirsiniz ben bu sekilde baslattim
melek3675 momas benimde 5.5 aylık brokoli corbası yogurt felan yediriyorum sizin ki istemiyorsa biraz tatlandırın isterseniz
Kupeklergiremez Ben başladım 10 gün falan oldu yarın beş aylığız avokado muz (çekirdeksiz kısmından ) bebe bisküvisi ve yoğurt baya sevdi yedi siz bebe bisküvisi karşıysanız vermeyin tabi sizin kararınız sevmedği şeyleri yedirmeyin on gün sonra tekrar deneyin bu arada ben o verdiklerimi önceden tattırmıştım siz de deneyin sever bence bende olsam ben de yemem havucu tatsız tutsuz 🤣
cennetkusum16 Kupeklergiremez 4 aylıkken ek gıdaya geçmenizi doktor mu söyledi yoksa siz mi gecirdiniz. Ay olarak bebe bisküvisi verilmez yoğurt en alerjik ürün vücut tepki verebilir. 6 aydan önce verdiğiniz her gıdada dikkatli olmalısiniz. Yasaklı ürünleri doktorunuzdan ogrenip ilerlemelisiniz.
Kupeklergiremez cennetkusum16 4 ay 18 günlüktü evet doktor söyledi mama ile besleniyor tadım yapabilirsin 5 ayda tam başla dedi kullandığım bebe bisküvisi ise organik olan
tuba85 Merhaba evet biraz erken olmuş sizinkisi sanki, doktorunuz dediyse bilemem de .. biraz ara verdikten sonra tekrar denersiniz, nasılsa daha küçük bol bol vaktiniz var.
elftty Bende hiç acele etmedim doktor altıda baslayalim dedi hatta altıya kadar ağzına bir seyy bile surmemismdir altıda da çok küçük çay kaşığı mantgyla üç gün denedim onda da acele etmedim yesin diye verdiği listeyi yedirdim
bebeklerrr Başlangıçta ne verseniz bir miktar gaz yapıyor yabancı bir besin bebek için miktar olarak tadımın dışına mı çıktınız acaba bir çay kaşığı bir tatlı kaşığı şeklinde miktarları az tutun ki kusmasın sindirimi daha kolay olsun .
cennetkusum16 Kupeklergiremez bizde sadece mama alıyorduk 5.5 ay için bile erken demişti. Ben biraz ısrarcı olunca başlatın dedi ama keşke baslatmasaydim ne versek yüzü kızardı 1 ay ek gıdaya ara vermek zorunda kaldık 2 3 ay tedavi gördük. Erken başlatmanin çokta iyi olmadığını o zaman anladım herşey vaktinde güzelmiş
Kupeklergiremez cennetkusum16 doğrudur tabi ama dediğim gibi yani eğer bebek aynı değil farklı ülkelerde dördüncü aydan başlatılıyor Bence zaman ile değil de bebeğe bağlı bir durum