Dorukannesi Yegenimin hırıltısı var.Doktor bronsiolit dedi hava verdi eve gonderdi.Bilgisi olan var mi acaba
Azraninannesi Dorukannesi benim bebegim 26 gunlukken hirilti ve burun akintisi verdi doktora gittik bronsiolit dedielr 10 gun kuvezde yatti antibiyotik tedavisi gordu simdi 3 aylik cok sukur gayet iyi
Denizmelisa Dorukannesi 5 aylık kızım 1,5 haftadır çekiyoruz 2 kez hastane gittiğimizde haca ve igne vuruldu. Evde de hava veriyoruz ilerleme görülmeyince havaya takviye ilaç verdi bir de antibiyotik kullanıyoruz şuan.
Littlemisssunshine eralp biz eve nebulizatör aldık, ventolin ve serum fizyolojik buharını veriyoruz günde 4 defa. Ayrıca rhinfant burun spreyi sıkıp aspiratörle çektiriyoruz. Ayrıca herkes maske takıyor evde,
Ebrulii Azraninannesi biz küvezden çıkalı 1 hafta oldu çıkandan beri geçmedi serum fizyolojik ile açıyoruz . Dün acile götürdük normal dediler teşekkür ederim cevap için 🤗