Merhabalar anneme fakir den dikey süpürge hediye almıştım. Daha garantisi bitmeden üç kere servise götürmek durumda kaldık. Sonuncu da ise pilinin bozulduğunu, kullanıcı hatası olarak adlandırıldığından garanti kapsamında olmadığını söylediler ve 6 bin tl talep ettiler. Şikayetvar.com da gördüğüm kadarıyla çok fazla bu konuda mağdur insan var. Dyson, philips, bosch dan şaşmamak lazımmış😕 Anneme kolaylık olsun diye hediye alayım dedim bin pişman oldum.