Bebeğim 11 buçuk aylık bugün doktorumuz ventasol ve cortair yazdı hasta olduğu için ventasol yarım günde dört defa cortair günde iki defa tam olarak bi hafta vermem gerektiğini söyledi ilacın proskepturunde göz ilacın buharının gelmemesi gerektiği yazıyor ama bebeğim hiç durmuyor zorla ilacı tutuyoruz haliyle gözünede geliyor kullananlar arkadaşlar nasıl yapıyorsunuz ya da gözüne gelirse ne olur bisey oluyor mu bilgisi olan yazabilir mi