betul97_ arnka_mommy Doktora gittiniz mi bir alerjisi olabilir mi? Arkadaşımın bebeği de kollarını bacaklarını öyle tırnaklarıyla çizmiş doktora götürmüşler de alerji çıkmış kaşınıyormuş meğerse
arnka_mommy betul97_ bize de alerjik denildi ama anlamıyorum küçücük bebek neye alerjisi olabilir ki bizde sadece yüz alın ön baş lobu kırmızı 😔
arnka_mommy ozcan39 sordum diyet verdi alerjik egzama söyledi süt yumurta yemiyorum ama dün emzirmedim mesela yine aynıydı hatta daha çok artmıştı mama kaynaklı olabilir mi bilmiyorum
ozcan39 arnka_mommy Sütünüz yeterliyse mama vermeyin derim. Bir de sütünüzü bebeğinizin yüzüne sürün, kısa sürede iyileşecektir.
arnka_mommy symdnzz yok kulakları iyi kiti falan da yok baktığımda ya mamasından ya da benden geçiyor anlamadım 😔