karabela ben günlük kahvelerime koyup içiyorum. Kahve vs içmeyeceksem çay kaşığı ile içiyorum. Kabızlığa kesinlikle çok faydalı 🥲 her satılan yenir mi bilmiyorum ben wefood olanı kullanıyorum. Kızım 3 yaşında, çok faydalı olduğunu duyduğumdan beri ona da yedirmeye çalışıyorum her gün olmasa da haftada 1-2 kez