bky7 dediğiniz hastalık hakkında fikrim yok ama oğlumda da troid yüksek çıkmıştı 2 kere doğduğu hastanede verdik 3. İçin saglik ocağından aradılar oraya verdik yine yüksek çıkmıştı hastaneye sevkettiler çok sukur temiz çıktı 18 aylık hala bu konu hakkında sağlık sorunu çıkmadı. Hastane size kesin Sonucu söyler inşallah kötü bir sonuç çıkmaz