Yagmurdr Merhabalar oğlum 3 yaşına girecek bu ay son 2 haftadır sürekli kitapta veyahut da televizyonda gördüğü her şeyi istiyor mesela çilek gördü diyelim alıp yemeye çalışıyor kitap gördü almaya çalışıyor hayvan görse ağlıyor istiyor sizce bu normal mi
Nikita Yagmurdr benim kızım da 27 aylık. İki gün önce benim hiç tamir aletim yok diyerek dudak büzdü. Ağlamaklı oldu. Gerçekten bi o eksikti aldık. Ama dediğiniz gibi görünce dondurmamız kalmamış, çileğimiz yok şeklinde konuşuyor.
aslananne27 Yagmurdr son 2 haftadır biz de öyleyiz 🤭 2 ay sonra 3 yasına gırecek tv de ne görse istiyor dışarda da öyle 🤦🏻♀️ tv de şeker görüyor anne seker kedi görüyor anne kedi al 😅😅
Minigim38 Yagmurdr off 27 aylik 1 haftalar var bizde de karpuz adam şarkısını dinliyorduk karpuz karpuz diye sabahtan akşama kadar ağladı asla susmuyor ne görse istemiyor
Yagmurdr Nikita benim demek istediğim mesela televizyonda ya da kitapta bir oyuncak görüyor onu almaya çalışıyor kitabın içinden yani benim olsun istiyor oradaki çocuğa kızıyor anlamadım garip bir durum mu bilemedim O yüzden sordum
Yagmurdr aslananne27 peki yemeğe falan çalışıyor mu. Örnek veriyorum çilek gördü alıp yemeye çalışıyor oradan. Zürafayı istiyor film istiyor eskiden böyle yapmazdı tedirgin oldum açıkçası normal mi diye
Kartnsi0_ Yagmurdr aynn benim kızda öyle 😄😄 kitapta gördüğü şeylere ver ver diyor böyle elini uzatarak 😁
aslananne27 Yagmurdr yok yemeğe çalışmıyor sadece anne şeker ver anne kedi al anne bak araba anneeeeee araba al yiyecek gördüğü zaman yemeğe çalışmıyor
Yagmurdr aslananne27 anladım mesela çilek gördü diyelim ona eliyle yemiş gibi yapıyor alıyor ağzına atıyor gibi hayali kitabı yemiyor ama böyle sinirleniyor anne ver diyor yemeye çalışıyor anlamadım normal mi bilemedim çok Asi oldu bu ara
aslananne27 Yagmurdr ay yok artık 🤭buna da otizim dendi daha da bu gözler başka ne görsün 😅😅🤭 otiizm bundan ibaret degıl konuşamama seslenınce adına bakmama arkadaşlarıyla iletişim kurmaması daha bir çok belirtisi var
Yagmurdr Kartnsi0_ içim rahatladı çünkü son iki haftadır böyle asla yapmazdı. Biz de çocukken öyleydik diye hatırlıyorum çocuk insanı delirtir 🤣🤣🤣
Nikita Minigim38 benim kızım da karpuz istiyor. Karpuz yaz meyvesi, Yaz geldiği zaman alıp bol bol yiyeceğiz, kışın karpuz olmaz diye açıklıyorum. Anlıyor. Sizinki dinlemez mi
NmalkoC Yagmurdr bizim tv de reklam görmüyor ama ne görse istiyor 3.5 yaşında şuan kardeş istiyor 🤣 birde bütün kedileri eve sokmak istiyor üşüyorlar diye kucagına alıp bunu bari götürelim anne üşümesin yazık diyor ama herhangi birieyde görse ister standart ne olduğu önemli değil
Yagmurdr NmalkoC ah ahhh sanırım ben başlangıç aşamasındayım🙄🤣 kıyamet kopuyor onun olması lazımmış oğlum bizim değil diyorum yok illa bana ver diyor
Bezelyeannesi Yagmurdr kızımda öyleydi kızım o resim gerçek değil bak ben bile alamıyorum falan diye konuşma yapıyordum öyle öyle anladı galiba artık yapmıyo veya dönemselde olabilir geçer zamanla
Yagmurdr Bezelyeannesi sanırım dönemsel birşey valla kafayı yiyeceğim artık 🤣🤣🙄 utanıyorum dışarı çıkınca