esm15 evet ama onu genelde kadın doğum yapiyor yani buzim hastaligimiz urolajik değil mi yani genelde kasnti da onu tabsiye ediyorlar bend ekasintida var doktor kaşıntı için önerdi ama oda tek seferde geçip geçmediği belli değil 2 yada 3 sefrde olabilir yani bu sistit le vajina mantarinda ki yanma bence aynı değil gibi bilmiyorum