24 günlük bir anneyim ilk zamanlarda sütüm az da olsa geliyordu sonrasında göğüs ucum yara oldu ve sütüm kanlı gelmeye başladı. Doktorumuz kanlı sütü verme dedi bende iyileşmesi için göğüs ucuma 2 gün bakım yaptım emzirmedim ama sonrasında sütüm kesildi üzülerek söylüyorum ki mama ile besliyorum 😔 yemediğim şey kullanmadığım takviye kalmadı. Sizce ne yapmalıyım tecrübesi olan yazabilir mi ?