kızım 2 ayını bitirdi. ilk ay tam bir kilo almıştı sağarak besliyordum. bu ay emzirmeye başladım sadece emdi 950 gr almış. 2 -3 saatte bir emziriyorum gece dahil.
mama deneyeyim dedim emdikten sonra 15 cc içti o da zorla.
sizce vermeme gerek var mı?
birde artık geceleri 2 -3 saatte emzirmeye çalışmama rağmen emmiyor biberonda almıyor bu neden oluyor