ikibebelianneolucam Haftada kac kez gidersiniz parka ve gelir gelmez eve yıkar mısınız yoksa sadeve elini yüzünü mü yıkarsınız
Lolik ikibebelianneolucam parktaki durumuna bağlı , çok abarttıysa yerlerde dolandıysa kumla vs oynadıysa direk yıkarım yook sadece sallandı kaydı koştu o zaman üstünü değişir elini yüzünü yıkarım .. Yazsa zaten her gün yıkanıyor o zaman parktan sonra yıkıyorum
Mnli ikibebelianneolucam biz her gün parka gidiyoruz yazın mutlaka her akşam banyo yapıyorlar hatta havuz girdilerse günde 2-3 bile oluyor ama kışın çoğu zaman sadece el yüz yıkanıyor kıyafetler direk kirliye atılıyor
Ogulluana ikibebelianneolucam yazın yıkarım park dönüşü. Şimdi de duruma göre bazen kum falan oynadığında saçı başı kum oluyor o zaman yıkıyorum
deleted20517 ikibebelianneolucam haftada 4 kez falan gideriz parka parktan sonra mutlaka yıkarım kendimde yıkanırım çünkü baya kirletiyoruz kendimiz 🥳😂
Serenayy-0 Havalar güzel oldukca evdeki işimi de ayarlayabiliyosan çıkıyoruz parktan her geldiğimde duşa sokmuyorum elini yüzünü yıkayıp üstünü değişiyoruz kışın üç güne bir duş alırız yazın da her gün zaten, duş aldığımız günde dışarı çıkmayı