Evet başlarda sütüm azdı sarılık oldu bebeğim, doymuyordu, kasık biberonla olcak is değildi ve biberonla mamada verdim. Emmeyi reddetti. Bende sağmaya başladim ama sutum cok az cikiyodu 40 cc falan. Zamanla biraz daha artti evet ama suan 2 saatte bir 20’dk sağdiğimda 40-50- max 60 cc oda nadiren. Görüyorum. Bebeğim 7-8 gundur memeyi tutuyor ama yetmiyor maalesef bitiriyor gogusum baya sertken yumuşuyor sonra sağiyorum kac kalmis diye 15 dk da en fazla 20 cc cikar. Yani yemis oluyor. Ben anlamiyorum bir türlü sütüm artmadi. Vitaminler takviyeler zaten gunde 5 lt su iciyorum🥲 yinede artmiyor. Bu emzirme danısmanlarının attıklarını görüyorum şöyle sütüm artti böyle sütüm artti yalan mi bilmiyorum. Gögüslerim cok dolu hissettigimde bile sağdiğimda 20 dakikada 60’cc cikiyor . Birde elektronik sağma makineleri ile sağiyorum lansinohun ikili yani napcam bilmiyorum kabullensem mi