Normalde böyle ihtimalleri düşünüp asla canımı sıkmam ama instagram videoları.. neyse kısaca anlatacağım bebeğim 8 aylık evin içinde göz teması çok iyi güler bişey istiyorsa mızmızlanır ama bu ay bir huy geliştirdi dışarda yüzüme bakmıyor evin dışına parka gittiğimizde yani başka insanlara bakıyor bebeklere bakıyor gülüyor ama bana yokum gibi davranıyor apartmana girdiğimiz anda sanırım daha bakıcak bişey kalmayınca bana bakıyor bu durumu yaşayan var mı ?