Kızlar 5 aylık bebeğim emerken belini aşırı derecede kaldırarak köprü yapıyor başlarda dönme becerisi kazanıyor herhalde dedim agulayarak başı aşağıda odaya bakıyordu oyun yapıyodur diye düşündüm simdi ağlarak yapıyor ve düzgün ememiyor belini kaldırmaktan nedir bu yasayan var mı?