Kızlar merhaba. Benim 6 buçuk aylık kızım var. Daha önce de bişeler sormuştum onun için şimdi yine yardımınıza ihtiyacım var.
Geçen ay menenjit aşı öncesi doktor kontrolüne götürdüm. Baş çevresi 40 cm biraz küçük alt sınırda ama önümüzdeki ay değerlendirelim nöroloji görsün diyebilirim dedi. Sonra o arada kaç arkadaşım gittiyse hepsine aynı şeyi söyledi bu doktor. Hatta arkadaşlardan birine öyle dedi kaç persentil tablosunda baktıysak üst sınırda ama doktor küçük dedi. Sekreteri de arkadaşımız bizim önümüzdeki ayı bekle hemen düşünme nolacak diye bu ara gelen herkese küçük kalmış diyor dedi. Bende beklemek en iyisi dedim. Bugün yeni başlayan bi hekim vardı bizim kurumda ona götürdüm. Hala hiç gelişme yok geçen ayla aynı kalmış. Ultrasona girseniz iyi olur sonrasında da nörolojiye görünmeniz gerekebilir dedi. Merkezde en yakın cumaya sıra buldum gidicem ama çok aklıma takıldı. Ben strese girdim. Hastaneden geldiğimiDen beri Ben üzüldükçe sanki kızım hissediyo gibi otururken emekleyerek geliyo ayaklarıma kadar gözlerime bakıp kafasını koyuyo kucağıma ben daha çok üzülüyorum. Nasıl bi süreç bu ultrason da sıkıntı çıkarsa nolcak napmalıyım bilmiyorum.
Üç gündür de iştahı yok doğrı düzgün yemiyo bişe 🥺