en_sevdiklerim2 Anneler bebeğim 15 günlük bugün sağlıkocagımdam aradılar topuk kanında tsh yüksek çıkmış tiroit degeriymiş yarın tekrar kan verecz canım çok sıkıldı 😔başına gelen var mı
likeli en_sevdiklerim2 benim başıma gelmedi ama bazen ilk testte yüksek çıkan değerler ikinci testte normal çıkabiliyor. O yüzden testi tekrarlıyorlar zaten. İnşallah sizin de öyle olur 🙏🏻 bir hastalık varsa da erken fark edilmesi çok daha iyi tsh yüksekliğinin tedavisi de var. İyi düşünün iyi olsun.
mirgulak en_sevdiklerim2 direk dahiliyeden aldırın kanı bence sağlık ocaklarında ki kan değerleri düzgün cıkmayabılıyor
lceLady en_sevdiklerim2 Evet 2 kez yuksek çıkabiliyor sonrasinda duzelebiliyor, endiselenmeyin Bizimde basimiza geldi