Ozgecomelek01 Oğlum 3 ay 8 günlük ve 8 gündür emmek istemiyor emzirmeye çalışıyorum yatırırken başlıyor ağlamaya kıyamet kopuyor ağzına bile almak istemiyor sadece uyurken gece emiyor doktor geçer dedi ama geçmedi daha ne yapacam ben 😭
zhdeksm Ozgecomelek01 bir hafta falan sürer ama geçer cok kafana takma insan cok üzülüyo biliyorum ama büyüdüğü için mi nedendir emmiyo yaramazlar. aç kalmaz o merak etme cok ısrar etmeden ara ara teklif et ne kadar alırsa artık. iki fırt çekse bile yeter 😊
[silindi] Ozgecomelek01 ayakta emzirin gezdirrirek yada yataga yatırın memenizi yukaridan direk verin rahat emme pozisyonu oluyor onun icin hemde cikaramiyor reddetmiyor bizde yasadk boyle atlattk şükr
Bilgelalidogan Ozgecomelek01 çok normal canım bu aylarda meme reddi oluyor bende yaşadım oğlumda acıkınca biraz emiyordu o kadar kısa bi süre içerisinde geçiyor merak etme 😊
Ozgecomelek01 Alin23 biberon ve mama hiç kullanmıyoruz doktorda meme reddi dönem dönem olur ama geçecek sabır dedi ama böyle çocuk uyanıkken emmediği için aç ama ağlamıyor keyfi yerinde Ne zaman geçer bu red çok üzülüyorum ne yapacam bilmiyorum
Alin23 Ozgecomelek01 hiç korkmayın aç kalmaz .ağlamayana meme yok diye boşuna dememişler☺️yeterli bez değiştiriyorsanız besleniyor demektir .lütfen meme için çok ısrarcı olmayın ona zaman tanıyın .pozisyon ve ortam değiştirebilirsiniz .benim kızım bugünlerde böyle.oturur vaziyette iken emmek istemiyor yatakta uzanıyoruz emiyor .
Ozgecomelek01 zhdeksm bende her ağzına aldığında eşime dakika tut diyorum oda zaten emmicek 1 dakika işte diyor olsun 1 dakika bir damla bile önemli benim için diyorum oda şimdiden başladın yarın birgün de bi lokma daha yesin dersin diyo ama napim anne olmak çok zor 😊
zhdeksm Ozgecomelek01 tabi haklısınız ne damla bile alsa seviniyoruz ne alırsa o yetiyo braz kilo kaybedebilir belki ama onu da normal dedi bana hemşire. kilo kaybeder dedigimde 200 bilemedin 300 gr. endişe etmeyin düzelicek 😊
Ozgecomelek01 Bilgelalidogan acıkmıyor sanki uyanıkken hiç emmiyo keyfi yerinde gülüyor oynuyor felsn uyurken emiyor sadece 😣
Ozgecomelek01 Alin23 en çok ı yüzden korkuyorum çişli bez sayısı azaldı doktorda normal emmediği için çişin rengide döner dedi sabırls bekliyorum