Böyle bir post açmayı düşünürken önüme çıktı. Kızım 17 aylık olmak üzere yaklaşık 2 ay önce yürümeye başladı. Yürümeye başladığından beri çok muntazam düzgün basarak yürüyordu 4 gündür oda parmak ucunda yürüyor. Beni endişelendirdi bu durum. Cuma günü doktor kontrolü var o zaman göstericem. Umarım bilgisi olan varsa yazar bize de fikir olur. Sizin hep mi öyle yürüyordu yeni mi yapmaya başladı ?