enesmam imam olmasına artık kimse şaşırmıyor. Artık kimseye güvenilmeyeceğini herkes öğrendi. Biri dillendirse üzerine atlayacak güruh bile bunu kabullendi. Sosyal medyanın en sevdiğim yönü bu. Pislikler, pisliklerini içlerinde saklayamıyor. Adamın 3 kızı, 1 oğlu var… oğlu da kızından. İnşallah hapse neden girdiğini saklayamayacağı ve asla hoş görülmeyeceği bir yere atarlar da iki güne şişlenir. Anne bağlı olmadıkça, işkence görmedikçe(bağlıyken), göz yumduğu için suçludur, onu salanlar da anne kadar suçludur. Dünya battı batacağı kadar. Biz de bu pislikte yaşamaya çalışıyoruz.