Oğlum 13 aylık. Kesintisiz olmasa bile bir uyku düzeni vardı birkaç kez emmeye kalkar ve uykuya devam ederdi. Bir süredir geceleri çok sık uyanıyor ve asla uyumuyor. Her istediğinde meme vermek istemiyorum zaten gece beslenmesini kesmek istiyorum o yüzden bazı uyanmalarında meme verip bazı uyanmalarında da farklı şekilde uyutmaya çalışıyorum ama çocuk ne emerek ne de başka türlü uyumuyor bizi dikiyor ayağı ve 1 saat kadar sonra deli gibi ağlamaya başlıyor sanki bir derdi var gibi ama ışığı açıyoruz susuyor ya da kucağımıza alıp salona gidiyoruz susuyor bir derdi olduğunu da düşünmüyorum o yüzden. Artık uykusuzluktan ağlıyorum çünkü resmen uykuya direniyor ve uyumak istemiyor. Beni de uyutmuyor haliyle. Versem her seferinde emecek ama artık emzirirmekten göğüslerim acıyor ki genel olarak zaten her seferinde kazanıyor ve emziriyorum. Delireceğim gerçekten siz nasıl baş ediyorsunuz bu gibi durumlarla ??