Merhabalar. 3 aylık bir bebeğim var ve ilk annelik deneyimim.☺️ Gündüz uyku rutini oluşturmaya uğraşıyorum. 4 set şeklinde uykuya geçiş yapıyorum fakat uyku süreleri çok kısa 30 dk dan fazla uyumuyor. Bunu nasıl uzatabilirim. Başına gelen ya da fikir verebilecek olan var mı?